Çok dikkat ettiğim halde bugün yatağıma almıştım sabah uyandıktan sonra, uyuyordu bende uzanırken bir anlık dalmışım normalde hiç dalmazdım gözüm dikkatim hep onda olurdu bi anda düştü hemen kucağıma aldım ağladı biraz alnının sol tarafı morarmıştı hareketlerini gözlemledim çok şükür kusma uzunca uyuma sersemlik hiç bir şey yok ama sol gözünün bebeği bir buğulu kırmızı bi ıslak yumuşak gibi duruyor çok korkuyorum doktora gideceğim lütfen bu durumu yaşayan anneler tecrübelerinizi anlatır mısınız korkulacak bir şey var mı. Vicdan azabından harap olmuş durumdayım😓