mrsatsy Kızlar malum yaz ayındayız güzel meyveler var. Bebişlerinize hangi meyveleri yediriyorsunuz? Benim 10 aylık bir oğlum var, elma ve armudu hiç sevmiyor her seferinde öğürüyor o nedenle artık vermiyorum. Çileği de sevdi ama hormonlu falan diye çok da yedirmek istemiyorum. Muzu çok sever sık sık muz avokado karışımı yapıp yediriyorum. Başka ne yedirebilirim?
nazli006 mrsatsy benımkı erık ve çilek canavarı, karpuz , armut , kayısı sevmıyor, oyuzdrn kabız olduğunda kıvı verıyorum, mor Erik , üzüm ve şeftali de yiyor.
mrsatsy babyblogss kendisi yiyebiliyor mu ya? Ben eline vermeye çekiniyorum Allah korusun büyük parça kopartır diye