Goktugmom_ ben de aynı şekilde hep zayıftım şimdi bile bütün doğum kilomu verdim 55 kiloya düştüm, bebekken de çok az kilo aldığım için hep özel beslenme listesi verirmiş doktor ona rağmen hiç 600 Gr bile almamışım. Büyük kızım da zayıf ama çok şükür sağlıklı, kafaya takmamaya çalışıyorum artık