alpininannesi55 Kızlar merhaba bebeğim 1 hafta önce ateş ve öksürükten hastanede yattı 3 gün öksürüğü yok denecek kadar az ama hırıltısı var doktor olur dedi evde nasıl geçirebilirim hırıltısını