ayseaksoy Dmta bizde 9 aylığız kapanmış bir sorun olmadığını söyledi doktorumuz 1 yaşa kadar kapanmasını bekliyoruz zaten diye söylemişti, endişe edecek bir şey yok içiniz rahat olsun
pozitifanne06 Dmta 6. Aydan sonra kapanabilir diye biliyorum zaten bıngıldak değil kafatasının büyümesi önemli kafa çevresi ölçümlerinde sorun yoksa rahat olun 🌸
Mavisell Bana da henüz kapanmamış dedi az evvel baya açık dedi hatta. Hemşire 18. Aya kadar vakit var dedi oğlumda geç kapanmıştı gayet sağlıklı. Erken kapanması gelişim için sorun teşkil ediyor mu bilmiyorum ama sorun olmaz bence suan