Kızlar kamuda çalışıyorum, önümüzdeki ay doğum iznim bitiyor, iznimi raporla ne kadar süre ile uzatabiliyorum bilginiz var mı? En fazla ne kadar sürelik rapor alınabiliyor? Ücretsiz izne çıkmayı düşünmüyorum, şimdiden öneri sunacaklar için söyleyeyim.