senadggc Kızlar merhaba kızım 2 aylık 17 günlük Hipp mama içiyordu 3 buçuk ölçek 100 ml Sma mamaya geçtik sma mamada 2 aylığa 5 ölçek 150 ml bana çok fazla geldi hangi ölçeğe göre devam etmeliyim sizce eski düzene devam edeyimmi
berna52 senadggc her mamanın kıvamı farklı, bende hipp den sma ya geçtim bebeğim 20 günlük, 90cc 3 ölçek koyuyorum. Mama’nın dışında ne yazıyorsa onu uygulayın yoksa tadı da doyuruculuğuda olmaz.
senadggc berna52 ama çok fazla 150 cc 100den yukarısını içmiyor kilosuna göre hesaplama yapıncada 100 ml çıkıyor 5 kilo
senadggc ffffffff 90 ml 3 ölçek mesela yarım ölçek daha atıyorum 100e çıkardm yavaş yavaş 120ye doğru çıkaracağım bianda yükseltince gaz yapıyor
ffffffff senadggc yarım ölçek hazırlamayın tam hazırlayın yediğini yesin gerisini dökün yarım ölçek hazırlanmaz mamalar
mery20 Kızlar Sma mama kullanmaya başladık bizde . Farklı bir kokusu var farkeden oldu mu acaba ağır bir öetalik kokusu mu desem balık kokusu mu desem bilemedim .Bu doğal kokusu mu . Aldığım 3 paketinde kokusu bu şekildeyd i