Allah aşkına evde ne yapabilirim bişeyler söyleyin cuma günnden beri ağrı çekiyorum kulağımın içi şiş tıkalı ve iltihaplı iki gündür gece ağrıdan uyuyamıyorum o kadar çok canım yanıyor ki hele geceleri oturup ağlıyorum dayanamıyorum Dr.a gittim bi ağrı kesici gibi bişey verdi sonra başka doktora gittim o da damla verdi bugün yine hastaneye gittim acile onlarda randevu yok dye sona bıraktı iki saat bekledik sıra gelemdi başaka işimiz olunca eve geldik nolur bişeyler önerin bu geceyi bari rahat geçireyim