Kızlar süt ve süt ürünleri uyku getirebilir biliyorum ama ben dün biraz endişe ettim durumdan, normal mi danışmak istedim tecrübesi olanlar vardır belki diye😔 ilk defa yoğurdu biraz fazla verdim yani fazla dediğim yarım çay bardağı falandır en fazla, 7 buçuk aylık bu arada. Sonra gece yarısından önce zor uyuttuğum bebeğim 8 gibi uyudu. İkidir yoğurt verince dikkatimi çekiyor uyukluyor. Önce tüm gün uyumamasına bağladım ama baktım gece doğru düzgün uyanmıyor ağlıyor, emiyor, geri uyuyor. Çok erken kalkamasını bekliyordum evet 6 buçuk gibi uyandı ama 8 gibi geri yattı, üç saat daha uyudu ama hep uyanacak gibi uyudu geceden beri. Gözler hafif açık arada hareket ediyor uyanmak istiyor da uyanamıyor gibiydi, ben uyandırdım sonunda. İlk defa miktarı arttırdığımız için ağır mı geldi bir şey mi oldu anlamadım korktum yaşayan var mı aranızda😔 Evham mı yapıyorum bilemedim. Uyandığında her şey normal ama iyi şükür bir problemimiz yok bunun dışında🙏🏻