Merhaba anneler bebgim kilo az az alıyodu bu ayda az almıs 3200 dogum kilosu suan 6895 kiloda amne sütü ve ek gıda alıyo ama iştahsız hem az emiyo hemde ekgıdada zorlanıyorum yemiyor 3 mama denedim hipp aptamil sma hic birini icmedi doktor infatrini verdi oda bi mama sanırım hemüz almadım tecrübesi olan yardımcı olabilir öi