babyboy_35
Kötülük yapıyoruz
Kesinlikle yazdıklarınızda haklısınız
Oğlum doyumsuz oldu
Aman mutlu oluyor aman üzülmesin eksik kalmasın diye diye
En çok da çevredekiler ve babası yaptı
Ben katı kuralcı bir insanımdır mesela ama çevredekiler anane dede vs her istediğini yaptı
İnanın oyuncak görse hemen ister alınınca 3 dk oynamaz artık
Bu kötülük bence
Bu kadarı fazla ve yanlış
Dediğiniz gibi bunu artık çoğumuz yapıyoruz