Kizlar yaa kizim o kadar duskundu emziyine anlatamam dra gittik bogmaca olmustu cok sukur iyilesti neyse dr disinin yapisini bozdugunu soyledi ve bir anda birakmami onerdi ay bilmem ucunu kesmek bilmem cope atalim olmasin dedi ve bizde kizim dr amca aldi emziyini dedik gunduzler mizmizlandi ama geceler 1_2kere istedi ve daha rahatim su anda ikimci bebegimi bekliyorum 8haftadayim asla kizimi ihmal etmiyorum onu cok seviyorum ve tualet aliskanligini da ogrete bilsem Allahin izniyle artik tam anlamiyla hazir olucaz🌸