Kizlar merhaba,
Bebegim 4 aylik. Sadece mamayla besleniyor. 3.ay kontrolunde doktorumuz 1.5 ay sonra ek gidaya yavastan geceriz tadimlarla demisti. Yarin kontrolumuz var o zaman soracagim bu durumu zaten. Bugun 4.ay asilarina gittik aile hekimindeki ebe sadece mamayla besleniyorsa yavastan tadimlarla baslayabilirsin dedi. Bu ayda sadece mamayla beslenip ek gidaya gecen var mi? Cok erken degil mi?