4.5 yaşında çocuğum var kilosu bana göre gayet iyi . Dün evime gelen misafirler bu ne kemikleri görünüyor vs dediler gece uyku haram oldu 18 kilo boyu 112 gayet ortalamada gidiyor . Ben anlamıyorum bu millet ne istiyor kilo çok mu iyi birşey 3 aylık bebeğim var 5 kilo ki bebeğim kalp amelyati oldu doğum kilosuda 2400 buda zayıf ufak diyorlar . Ama çocuk en büyük amelyati geçirdi millete laf anlatamqzsin. Ben hep diyorum sağlığı yerinde olsun başka bişey istemiyorum