Anneler merhaba eylülde kızım 4 yaşında olacak ben tuvalete götürüyorum normalde kendi yapmayı bilmiyor nasıl alıştırdınız içime sinmiyor temiz yapamaz diye hep kendim ilgilendm şimdide kendi başına yapamıyo kreşte mahremiyet acısından kendilerinin yapması gerektigini söyledi yardımcı olmuyılar galiba sormayı unuttum ama klozet olur sanırım ordada evde o şekilde alıştı son ana kadar da söylemiyor zaten orda kendi altına kacırır temzliyemez diye cok sıkıntı yaptım yardımcı olun kız anneleri🥰