Adaveannesi Merhaba kızlar, Kızım 3 ay 4 günlük gece uykusuna saat 12de dalıyor ve sabah saat 7ye kadar uyanmıyor. 7 saat çok mu fazla aç kalıyor mu acaba uyandırmakta istemiyorum uykusu bölünecek diye karar veremedim. Sizde durumlar nasıl?
Sevgi1 Adaveannesi uyandırma bnce alışır öyle ne güzel benimki 9 aylik dana kadar bak iki saatte bir emmye kalkıyor 😂😂 meme vermeyince emzik verince anliyo baş bas bagiriyo agliyo
balannesiii Adaveannesi doktorlar 3 5 saatte uyandırın diyolar ama bende dinlemedim uyandırmadım suan kesintisiz uyuyor şükür🙏🏻
Deletedmom388 Adaveannesi 2.aydan beri öyle,şu an 4bucuk aylık.. 12de yatıp 7-8 hatta bazen 9da kalkıyor.Çok nadir acıkıp uyanır onda da emer hemen uyur zaten.Bölmeyin bence de uykusunu.Doktorumuz da acıkınca uyanır zaten sorun olmaz uyusun,dedi bize
Songul_hamza Adaveannesi bence aklın varsa uyandırma bizim 4 aylık gece kırk dk bir kalkar ömrüm çürüdü
Y_E1234 Sarılık riski de kalmamış aç olsa uyanır canım bölme uykusunu doktorlar da uyandırmayın diyor zaten
Azygos Deletedmom388 ya masallah nasıl oluyor bu darısı bize mama mı veriyorsunuz anne sütü mü demek ki çok iyi besleniyor gün içinde
Deletedmom388 Azygos İnşallah darısı başınıza🙏🏻Sadece anne sütü alıyor gündüz aslında evet sık sık emiyor sanırım ondan gece uzun uyuyor
Derincanan Adaveannesi Benim kızımda 3 ay 9 günlük oldu gece 11:30 12 gibi doyurur uyuturum bazen beste bazen yedide falan kalkar normal yani acıksalar uyanırlar canım şakın uyandırma uykusunu bölme bende hiç uyandırmıyorum 👍 inşaallah böyle devam ederler çünkü gece bizde dinlenince daha güzel ilgileniyoruz çocuklarla
Aryaderin Derincanan mimnice yenilerde aetık ıslaklık göstergesi yok ah ne rahattı o keşke o değişmeseydi ama umarım kullanırsan memnun kalırsın 🥰🌺
Adaveannesi Busraoz gündüzde 1.5 saat uyanık kalıyor sonra uykusu geliyor zaten yine yarım saat bir saat kadar uyur akşama kadar bu döngü içerisinde gidiyor.
Sedaela Ne kadar güzel. Benim kızım 4 ay 23 günlük 2 saatte bir kalkıyor. 5-6 saat hiç kalkmadan uyuduğunu hiç görmedim 😊
Ahsenay Sedaela ay canım benimki de aynı 4 ay 23 günlük aynı dediğin gibi hatta bazen 2 saat bile sürmez
Durummmm Adaveannesi benim kizimda 3 ay 7 gunluk ayni sizin bebeginiz gibi uyuyor yedi saati buluyor doktoruma sordum 8 saat uyuyabilir sakin dokunma dedi
Kullanicianne Adaveannesi benimde kizim 3 aylik oldu bugun gece saat 2 de falan uyuyo tam beşiğe koyacagm zaman 5 ölçekli mama iciyorum bi uyuyor taaaa saat oglen 12ye kadar uyanmiyor bi sorun olacağını sanmam
Nlayikra Adaveannesi bana doktor gece besle 2 3 saate bir diyodu ben her 2 3 saate bir uyandırıyorum 3 ay 4 günlük korkuyorum kan şekeri düşer diye 😥