merhaba ben de detayli ultrasonda bagirsaginda parlaklik oldugunu ogrenmiştim, o zaman bunun ne oldugunu bilmiyordum ve çok stres olmuştum. Nitp yaptirmistim ve risk yok demişti benim takibimi yapan ebe. Parlaklik olunca doktor takibine alinmistim, aslinda tek basina parlaklik bir anlam ifade etmezmiş çogu zaman yani ense kalinligi burunda olçumlerde bir sorun yoksa ve test sonuçlariniz iyiyse parlaklik sizi endişelendirmesin.
iki ay sonra kendiliginden geçmişti