Kızlar okullarda kapandı oğlum aşırı zorluyor evde beni, yani her gün evde değiliz çıkarır gezdiririm de ama havalar aşırı sıcak evde olduğumuzda bütün gün yapma dediğim ne varsa onu yapıyor etkinlik yaptırıyorum oyuncaklarıyla oynar ama sorun vakit geçirmek de değil bütün gün resmen ev savaş alanı gibi onu dağıtır onu atar, benim kızabileceğim ne varsa onları yapar fazlasıyla hareketli bir çocuk… siz nasıl vakit geçiriyorsunuz ?