Mygirlmybaby Kızım 2 yaşında ve bugün 1 kere yere bir kere pijamasına kaka yaptı. Bir kere de annem çiş yaptırmış. Böyle devam mı edeyim yoksa hazır değil mi? Lazımlığa oturmak istemiyor. Ne yapmalıyım
Mygirlmybaby SevimliHayaletCasper geleli 1 haftayı geçti bir bezliyoruz bir bağlıyoruz ama bugün tam olarak 1 gün
Akaymom Bizim ilk 4 gün çok kazalı oldu dediğiniz gibi ama lazımlığı sevdirmeye bakın bence çok inatlar bizde 32 aylığız 12.gün tutuyor çişini ama söylemiyor uzun bir süreç olacak sanırım