Minikbiiranne Kızlar bebeğimin başı yarıldı alnı kabuk bağladı geçti şimdi direk yarık izi gibi pembe iz var ve hafif şiş kantoron yağını sürsem izlerini yine de geçirir mi
sek_kahve Minikbiiranne onu tavsiye eden de çok, eczaneden rifocin ampül alıp kulak çöpüyle sabah akşam sürebilirsiniz
ArdeninAnnesi3322 Minikbiiranne ben contractubex ile geçiriyorum izleri, çok derin bi tirnak izi vardı, geçmez diye düşünüyordum bir ay düzenli sabah akşam sürdüm geçti siz doktora da danışın 1 yad üstü bebeklerde kullanılabiliyor bi araştırın derim
mnkanne1 Minikbiiranne kantaron geçiriyor yara izini biz her şeyde kullanıyoruz pişiklerde hemen geçiriyor
ArdeninAnnesi3322 ArdeninAnnesi3322 co Minikbiiranne açık yaraya surulmuyor yara kapandı ise ize sürülüyor, çok eski atıyorum bir yıllık bir izse çok uzun süre kullanmaniz lazım, ama eski izler için scarex jel öneriyorlar siz ikisini de bi eczaciya veya doktora danışın