18 aaylık bir bebeğim var ve hamileyim emziriyorum ama çok halsiz kaldığım için memeyi bıraktırmak istiyorum biberon kullanmayı bilmiyor ve memeye çok düşkün memede uyuyor bıraktırınca nasıl olacak nasıl uyuycak mesela yada yemek yedikten sonra meme ister hep bıraktırınca ne yapacağım siz neler yaşadınız yardımcı olur musunuz