bikupakahvee spiralim vardı kaydı diye doktor çıkardı yenisini takmadı bu ay randevu aldım başka bir doktora belki yeniden takar eşim korundu bu ay ama üç buçuğum yani spiral varken bile gecikti diye test üstüne test kan üstüne kan verdim 😄 sanırım bu konuda biraz pimpirkliym