CeydaST ben İzmir de yaşıyorum ve burası yaniyor. İlk etapta yüzünde baslayarak ciddi anlamda isilikleri vardi pütür pütürdu hep.hergun banyo yaptırdım ılık su ile, ne çok sıcak ne çok soğuk olsun.sonra evde banyo yaptirana kadar sadece bez ile duruyo banyo yaptirinca bazen 2 3 saat bazen tüm gece askılı zıbın ile duruyo. Bu değişkenlik odanin sıcaklığına göre değişiyor.evde kapı pencere açık ama sıcak oldugu için pek etkilemiyor o yüzden iki adet kule vantilatörlerimiz var odanın iki ayrı ucunda sürekli döner vaziyette çalışıyor biri direkt yataga konumlandırılmış sandalye tepesinde biri de ayrı bir uçta yerde.dereceleri genelde dusujte ama sıcaklığa bagli değişiyor,tek dikkat ettigim direkt yuzune temas etmemesi.suan neredeyse hiç yok gibi.bir de bu süreçte saglik ocağındaki doktorumuz bir krem verdi.cok fazla sürme dedi sonuçta bir krem oldugu icin .o yüzden onu da Sadece dışarı cikip isilikler kendini baş gösterdiğinde minik minik sürüyorm o da etkili oldu. Ama devamli onu da surmemek lazm anladığım kadarıyla