Bayanyanakkkkkk 1byd merhaba bugun bizede bi domtor bi tık incelik var dedi çapayada bi gösterin dedi sizde durum nedir acaba ?
1byd ZeynepTt- varmı bir problemi biz nörolojiye getirdik ince olması değil hiç olmaması önemli bizim için dedi
AEgemm 1byd biz de mr çektirdik incelik çıktı pvl dediler. pvl serebral palsinin daha hafifi gibi bir şey. Motor becerileri nasıl acaba
1byd Bayanyanakkkkkk ürolojiye getirdil ince olması değil hiç olmaması önemli bizim için dedi bir problemimiz yok çok şükür
Gabitos Bayanyanakkkkkk çapa da hangi doktora götürdünüz , memnun kaldınız mı doktorunuzdan ? Benim kızıma da aynı şey söylendi tedirginim
Gabitos 1byd merhaba , bunun varlığını nasıl farkettiniz peki , neye istinaden beyin ultrasonu çektirmek istediniz ? Benim kızıma da aynısı dendi . Bir de hangi doktora götürüyorsunuz ve öneriyor musunuz?
Cennet1212 Gabitos merhaba benim kizimda var korpus kallozum inceligi her cocukta farkli etkileri vardir kiminde agir kiminde orta kiminde hafif belkide hicbir sey belli olmuyor. Ben kizimda direk boynunu dik tutamadiginda anladim cok erken dogmustu zaten yogun bakimda gecirdigi atak sonucu sıkıntı yaşadi boynunu dik tutamayinca gittik ultrasin cekildi 2 kez ama birsey görünmedi sonrasinda oturmada sorunlar basladi desteksiz oturamiyordu elleriyle birseyleri kavriyamadi fizik tedavi denildi gittik vs sonra emar cektirdik o zaman goruldu sonrasinda yurume cok gecikti 2 yasina geldi yurume yoktu tekrar cocuk norolojiye gittik emar cekildi ayni tani sonrasi egzersiz vs yurume basladi desteksiz ayakta durdu ama suan konusmada ciddi gerilik var dikkat eksikligi var 5 yasinda simdi dil gelisimi bilisses gelisimi ince motor becerisi yasitlarindan geri geliyor dil terapisti ve ozel egitim destegi aliyor. Yasitlari gibi kalem tutma makas kesme boyama resim cizme vs bunlari yapamiyor ya da onlarin bildigi seyleri mesela rakamlar zit kavramlar en temel seyleri en basiti bilmiyor birseyleri ogrenmesi zaman aliyor.
Bayanyanakkkkkk Gabitos çapada kuzenimin eşi prof. O bizi pınar topaloğluna yönlendirdi yani nöroloji polikliniğine orda asistanlar bakıo zaten hocalarina danışarak işliyor sistem kuzenimin ricasi üzerine prof gördü kızımı takipli kalalım dedi .. incelik içinse önemli bişi değil dedi. 3. Aylık bebeğimin böyle olur dedi
Gabitos Bayanyanakkkkkk peki ne zamana düzeliyormuş, bilgi verdiler mi ? Kontrole çağrıldınız mı şu zamanda gelin diye ? Bir de nasıl tespit ettiniz ? Bir şekilde belirti gösterdi ve siz beyin mr ımı çektirdiniz?
Bayanyanakkkkkk Gabitos aslında bişi fark etmedık ilk kızıma göre hareketleri garip geldi bide gözlerinde şaşılık vardı doktorumuz bence nörolojık bişeyi yok dedi biz ısrarla sevk etmessini istedık gittiğimiz özel hastanede doktor içinşz rahat etsın die mr çektirelim dedi o sekılde beyın mr i çektirdik. Çapa ise takipli kalalım dedi sadece rutin kontrollere getirin feln dedi