Selam kızlar
bebeğim 16 aylık bu sene biri domuz gribi olmak üzere iki kez grip atlattı :( düzeldi çok şükür üç hafta geçti üzerinden. şimdi burnu tıkanmaya başladı yeniden. Allahım kafayı yicem ya takviye vitamin vs hep veriyorum. Kreşe gitmiyor evde bakılıyor çok yoruldum gecem gündüzüme karışıyor inşallah hasta olmaz. Sizin tam bu aşamada gribi engellemek için yaptığınız bişey var Mı ? Varsa önerilerinizi bekliyorum 🙏