Bu tuvalete eğitimi kadar zor bişey yaşamadım şimdiye kadar 3.günümüzdeyiz ilk iki gün çok güzeldi çok güzel tuvalete gidiyordu ama şimdi varsa bile gidip yapmıyor altına yapıyor iyice kötüye gidiyor ne yapmam lazım anlıyor tamam diyor yapmadığım şey kalmadı 22 aylık olduk 3 gün uğraştım bu saatten sonra da geri beze dönmek istemiyorum acaba ben çok sık çişin var mı diyip üsteledigim için mi sıkıldı