onefinemom Sizin de böyle mi ya? 2 aylık bebeğim, sürekli emzirdiğim için çıplak geziyorum. Ve asla fotoğrafım yok bebeğimle çekilmiş 🥲 sinirim bozuluyor 😄
Mnktrtaaa onefinemom benim de eşimle var hep sanki çok bakıyomuş gibi 15 dk kucağıma aldığında bense enkaz gibiyim
Dedektifgadget onefinemom ay benimde ilk zamanlar sadece kucağımda yarı uykulu emzirdigim için bir kaç foto var geri hep onu tek çekerdim 2 aydan sonra yan yana fotoğraflarimiz çoğaldı 🥰😅
miamia onefinemom bizim de 3 aya kadar hiç olmamıştı şu an 16 aylık bol bol çekiyoruz çünkü gerçekten 1 yaşına kadar toplasan 5tane falandır
aura_meselesi_bu_sekerim onefinemom evet şimdi zayfladm gelip geçiciymiş Lohusa psikolojisi gerçekten bambaşka işliyor 😊🤦♀️
biimiyomyardimet onefinemom o aylarda benimde aynı ya 🥹 hatta kucağımdan neredeyse hiç inmediği için videosu bile o kadar az kiii keşke daha çok çekebilseymişim diyorum ama hatırlıyorum indirdiğim an saniyeler içinde almazsam kıyametler kopuyordu foto çekip hemen geri alıyordum 😂 ah hem çok zor ama ne güzel günlermişşş 😍şimdi 29 aylık fotoğrafın dibine vuruyoruz her fırsatta 😂
onefinemom biimiyomyardimet gerçekten ya … ben de sadece onu çekiyorum. Bazen yanına uzanıyorum beraber çekeyim ikimizi diye , perişan kurabiye gibi görünüyorum hevesim kaçıyor 😄
Birdunyabircennetannesi onefinemom Size tavsiyem vakit bulun ve çekinin Büyüdükçe aşırı zorlaşıyor fotoğraf çekinmek 😅
onefinemom Birdunyabircennetannesi artık yavaş yavaş günlerimiz daha düzene giriyor gibi, bakalım … 😄 deneyeceğim
belinayyyyyy onefinemom ben bebeğimi tek başına bile çekemiyorum asla durmuyor şuan 14 aylık anca 6 aya kadar çekebildim 🤦♀️😂
fundayavz onefinemom benim çok var bebeğim 1 buçuk yaşında açıp bakıyorum perişan halime 😁lohusalık , gözler şiş hep kıyafet özensiz bazen onlara bakmak iyi geliyor ne çabuk geçmiş zaman diyorum 🐦
smy38 onefinemom ben de öyleydim sonra dışarı çıkarken aynanın karşısında çektik foto😁şimdi her fırsatta cekiyofum iyi kötü anı klasin diye