Basakktk Arkadaslar merhaba, bebegim sol eliyle cok rahat sag eli ile daha zor kavriyor nesneleri, bunu yasayan baskasi var mi?
BMA Basakktk benimde oglum sagdan sola veriyo nesneleri galiba o eliyle yiyip icicek surekli sag veriyoz ama sola aliyo kendi