Aydakisiyahkedi ayrılık kaygısı yaşıyor. Nesne devamlılığı kavramı oluşmadığı için uyuduğunda, siz odadan çıktığınızda ya da kucaktan indirdiğinizde ağlaması ,odadan çıkıp yok olduğunuzu düşündüğü için, kucağınızdan inince onu bırakıp gideceğinizi düşündüğü için oluyor. 🥹 benim kızım da 9 ay 12 günlük aynı şeyleri yaşıyoruz doktorumuz da ayrılık kaygısı yaşıyor dedi