eylulum255 Kızlar merhabalar bebeğim 9 aylık dün gece ateşlendi 38.5 oldu ateşi acile gittik orda 37.7 ölçtüler calpol le agumentin yazdı doktor eve geldik içirdim ateşi hala düşmedi geceden beri 38 ateşi tekrar gitmem gerekir mi ateşini düşüremiyorum
alta Bizimde 3 gündür düşmeyen ateş var dün doktor yatış verdi ilaçlarla düşüyor tekrar çıkıyor anlamadım hiç iyi değilim niye böyle oldu kendimi çok suçluyorum 😥