tubakaba Altus 9 kilo kurutma makinesi aldım memnun musunuz yaaa bir iki kişi kötü dedi ama yorumları hep iyi
degersizbirhayat_1 tubakaba ben de kullanıyorum 7-8 ay oldu sanırım 10 kg olanı benimki hiçbir sorunu yok
hayatisigim 8kg olanı kullanıyorum memnunum tek kötü yanı altta demir kısım var tüy oluyor ve süpürüp temizlemek zorluyor bazı kurutmalarınki çıkıyormuş çıkarıp su tutmadan temiz olmuyor bence ileride tıkandıkça ne olur bilmiyorum