annekadin21 Bebeğim ne yese ince ince çıkartıyor. Artk gazını çıkartırken çok korkuyorum gene mi kustu diye. Yedirdikten sonra direk gazi çıkartmaya çalışıyorum. Doydugunu düşünüp yatağa koyuyorum 10 dk içinde brzini çıkartıyor. Normal mi. Korkuyorum artık
simgeaes Aynı durumdayız. Doktorumuz kilo artışı normal olduğu için sorun yok dedi ama sürekli kusuyor yediği her şeyi .