QueenMommm Az önce kuaföre gittim mahalle kuaförü ama içerisi Hindistan sokakları ve roman kuaförü dedim ucuzdur gideyim gittim yeni aldığım pantolonumu giydim üstüme ağdaları damlatmış ip gibi afedersiniz bok gibi aldı kaşlarımı ve 200 tl para istedi öyle bir işletmede şimdi ben ne yapayım bu ağda lekeleri çıkar mı çıkmazda gidip ben ondan alcam pantolonun parasını sinirim bozuldu ya 😭😭😭😭😭
SevimliHayaletCasper QueenMommm çıkar cnm ağdaların içinde yağlar oluyor ya temizlemek için onlarla sil çıkar hemen
QueenMommm annekko çok belli olmuyor ip gibi ama yeni aldım daha yeni giydim salak hiç dikkat etmedi bide 200 tl paramı aldı ya
Asyaamerve QueenMommm 200 TL için, ağda yapmadimi, kaşını falan almadimi yani canım, yoksa öylemi aldı 200 liranı anlamadım. Dikkat edebilirdi tabi evet ama yanlışlıkla olduysa yapacak bişey yok. Ağda yağı sür iyce sonra makineye at bı dene çıkar inşallah
Dedektifgadget Asyaamerve dün komple yüzüme boynuma kadar aldı kadın 250 TL verdim sadece kaş içinse pahalı
Dedektifgadget prensveprenses_ benimde boynumda cenemde çıkıyor .ense yok. ama tabiki pahalı 10 15 dk sürmüyor bile Benim yüzüm