Kızlar sezaryen oldum 4 gün önce, bugün bebeğimi kontrole götürdüm az bişey sarılık var dedi. Sütüm çok ama meme ucum olmadığından dünden beri silikon göğüs ucuyla besliyorum. Doktor ekstra mama da ver dedi. Çok korkuyorum, sarılık riski olayı ne zaman süre sonra bitiyor ..?