Bebeğim bugun tam 5 aylık odadan odaya sallanan portatif herkeste olan beşikte reflü yatağı ile uyuyor artık dönmeler başladı ve çok sık uyanır oldu. Sallanmadan uykuya geceleri dönemiyor. Boyuda uzadı bende park yatağında rahat rahat uyusun istiyorum mama ile besleniyor emse belki memede uyutup yatırırım ama oda yok sizce park yatağına nasıl alıştırabilirim?? Çok kalitesiz uykularımız bende gün içinde ona yetemiyorum bu yüzden fikir vereceklere şimdiden teşekkür ederim….