canimoglum_01 Arabanın sigortası gelmiş 5.500 küsur. Bende dalgasına vermem gram yapıcam onu dedim. Oda verme ben hallederim kendim dedi. Nasıl halledecekki 200 bin de kart borcumuz var birikim yapayım da rahat edelim diye uğraşıyorum bir türlü olmuyor
Uykusuz-annee canimoglum_01 ben veririm eşiz sonuçta o kadar paranın lafı olmaz aramızda adam çalışıyor geliyor bize bakıyor ediyor. Eğer aramizda büyük bir sıkıntı yoksa verirdim.
yahsi_anne3421 canimoglum_01 Siz vermeseniz başka birinden borç alacak yine birlikte zorlanacaksınız eşinizden değerli değilse verin gitsin be 🙏🏻🤗 Ayrıca rızık nasip birikim vs bunlara çok takılmayın derim olmuyorsa birikmiyorsa da dert etmeyin canınız bedeniniz ruhunuz sağolsun yeterki. Bakın 6 Şubat’ta 1 dakikada insanların ne büyük birikimleri gitti evleri arabaları malları altınları paraları. Keşke hepsinin canı sağ kalsaydı da giden sadece birikimleri olsaydı 🥺😔 Ben o günden sonra eşime evlatlarima sevdiklerime bakarken yüzüme tebessüm geliyor hergun onlarla yeniden uyanmaktan daha büyük daha güzel bir birikim ve servet olamaz. 🙏🏻💞💕🌼
Mree canimoglum_01 tabiki veririm. Sonuçta o arabayı ben de kullanıyorum. Biz de para ayrımı olmuyor🙏🏻
Nur2021 canimoglum_01 ver bence,nasil halletcek borc alacak birinden oyle halletcek, hic gerek yok yani