patateskizartmasi Buzluktaki eti eritip kıyma çektirdim sonra tekrar buzluğa koydum zehirler mi sizce yaa emin olamadım. Kıyma çektirdiğimiz vakit daha tam erimemişti. Bu konuda bilgisi olan var mı yaa
Asliaydn7 patateskizartmasi buzluktan çıkıp eritip tekrar buz tutturamayın diyorlar. Mikrop üretiyormuş. Ben pişirmeden koymuyorum tekrar köfte falan yaptığımda
patateskizartmasi Eşim kasaba sordu da tam erimediği için eğer vakit kaybetmeden tekrar dondurucuya koyarsanız sorun olmaz demiş. Ben de emin olamadım yine. Acaba bu durumu daha önce yaşayıp tüketen var mı diye merak ettim
mimnice patateskizartmasi ben hep öyle yapıyorum bu zamana kadar da hiç bir şey olmadı çok da büyütmemek lazım sonuçta etin tamamını tek seferde tüketemeyiz kullancağım kısmı alıp tekrar koyuyorum buzluğa çöpe atamam yani öyle olsa hepsini pişirip pişmiş olarak koyarım buzluğa o da çok zor geliyor açıkçası
neanladinyurdagull patateskizartmasi Geçmiş olsun çöpe atmak yerine bi sokak hayvanina verinde en azından beslensin.Dondurulmus çözülmüş hiçbir ürün et tavuk vs tekrar dondurulmamalı.Hatta şunu bilmeyende var dondurucudan çıkartıp eritip pişirilen tavuk tekrar ısıtılıp yenmemeli
patateskizartmasi evahll biliyorum aslında ama bir anda boşluğuma geldi ve fark ettiğimde iş işten geçmişti
Ardenaden Çözdurulms tekrar dondurulmaz ama komsumizda gecen sene oyle yapmıştı dondurulmstu snra ciksrtio kiyns yaotirip tekrar dondurmustu