Hanımlar merhaba. Telefonumu degistirmeyi düşünüyorum kamerası bozuldu. iPhone alacak bütçem yok, Samsung düşünüyorum ama S serisi de çok uçuk fiyatlar o yüzden a55 düşündüm ama özellikleri hakkında çok bilgi sahibi değilim. Kamerası falan nasıl kullananlar yorum yapabilir mi, başka uygun fiyatlı önerileriniz varsa bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim🌸🥰