Merhabalar, 7 ay 22 günlük oğlum var. Gece çok sık uyanıyor. Bazen emzirip yatıyorum bazende tok tutsun diye gece maması yapıp (muz,irmik vs) yedirip yatırıyorum 8-9 gibi ama sık uyanıyor özellikle bu ara ağlayarak uyanıyor diş desem sanmıyorum 6.aya girdiğimizde 2 tane birden patlattı. İyi geceler maması varmış belli markaların uyumadan yada uyandığında gece ondan içirp yatırsam daha uzun süre uyur mu acaba çünkü 1-2 saate bir uyanıyoruz kullanan yada başka önerisi olan varsa açığım🙏🏽🙏🏽