cemile161_ evet şimdi geldik, doktor bebegimizin neler yapabildiğini sordu emekleme,dik oturma vs. Gibi. Başını gözlerini reflekslerini ışığa duyarlılığını, el ayak kaslarının eşitliğini vs. Kontrol etti. Gelişimsel ve fiziksel açıdan bir sorun görünmüyor muhtemelen yapısal ama ilk doğduğunda 25 persentildeymis 99 persentile çıkmış bu yüzden ultrason temiz olsada tomografi çekmeden kesin birsey diyemeyiz diyerek tomografi çekildi her ne kadar istemesek de mecbur kaldık. Tomografi sonucu da temiz geldi çok şükür bir sorun yok yapısal bir büyüklük var bundan sonra hep 90-99 persentilde gider kendi cocuk doktorunuzun takibi yeterli dedi.