dunyam2 cemile161_ çekildi birşey çıkmadı çocuk doktoru ultrasonda çıkmaz dedi birşey varsa sadece bıngıldak görünür ultrasonda dedi nuroloji gitmemi söyledi kafası büyük olursa ne olur peki Anna karnında da iki hafta hep öndeydi
cemile161_ dunyam2 bizim çocuk doktoru ultrasin çekti temiz dedu ama yinede çocuk nörolojiye gidin dedi
dunyam2 cikolataliekmek ya peki bir sıkıntı fln çıktımı biz de ultrason çektik ama çocuk doktoru bir şey olsaydı o ultrasondaa belli olmaz dedi
cikolataliekmek dunyam2 Bizimde aksine bir sorun olsa çıkardı ama ne olur ne olmaz nöroloji görsün dedi
cikolataliekmek cemile161_ bizim açımızdan bir sorun yok ama doktorumuz 1 yaşından önce 50 cm i geçtiği için önce ultrason çektirdi temiz çıktı ancak yine de nöroloji görsün dedi
dunyam2 cemile161_ bizede aynısını dedi eşim kayınım onlarda bebekken kafaları büyükmüş ama yinede insan korkuyor
ipeksiiimom cemile161_ su an kaç aylık kaç cm bas çevresi. Benim kızımın da bas çevresi büyük takip ediliyor