Yaademm bende hapi biraktim o ay kimyasal gebelik oldu (haziran) daha sonra ekimde ikinci kimyasal gebelik oldu bende endiselendim doktora gittim, kontrol icin regl olmami beklemem lazimdi tekrar ama hamile kaldim hic kontrol etmeye gerek kalmadi 😊 enfiselenmeye gerek yok bence yine deneyin bu ay, bir arkadasimda aynisi oldu iki kere gecirdi ve daha sonra hamile kaldi 🤗