2 ay 16 günlük gündüz sürekli emiyor sorun yok saat aralığıda yok bazen saatte bir bazen yarım saatte bir emiyor ama gece 10 da uyudu 1.35 de kalktı yarım saat emdi sonra 4 buçukta uyudu sonra 6 da gazdan uyandı ben yatarken mama iciriyorum gündüz sürekli emdiği için ilk ay 850 gram almıştı mama takviye etmeye başladım zaten aç kalınca bağıra bağıra ağlıyor gece kendi ne zaman isterse o zaman kalkıyor ben dokunmuyorum ilk doğduğunda kaldırıyordum 2. Ayda bıraktık bunu