Peyker19 inanın her doktor bilmiyor gerçekten.Bende götürdüm alerji dediler uyuz çıktı.Simdi de uyuzu atlattık alerji dendi geri.Bu krem kortizonlu krem.Belki de bu yüzden iyi geldi.Sadece kortizonlu olduğu için güneşe çıkmıyoruz sürdükten sonra.insallah sifa bulursunuz ben her gün gördükçe vücudunu moralim bozuluyordu.Cok şükür geçti umarım tekrarlamaz.