50 gün önce oldum bende sezeryan hergün duş al ve mutlaka kurula benim doktorum sıcaklardan sebep tentürdiyot önermişti her duştan sonra gün içinde sürdüm çok şükür kısa sürede toparladım üşütmemeye çalış çok geçmiş olsun anlamıyorsun bile nasıl geçtiğini❤️