1gunes Kizlar kabugu soyulmus sogan ve sarimsagim var nasil muhafaza edebilirim yardimci olur musunuz?
nescafebagimlisi 1gunes Sarımsağı ezip bir kaba koyup buzluğa atarsın , ihtiyaç halinde yemeklerine koyarsın . Soğanıda yemeklik doğrayıp poşetlere ayır birer yemeklik buzluğa at yemek pişirirken kullanırsın
jap 1gunes sarımsağı direk diş şeklinde atabilirsin buzluğa çıkarınca öyle de rendeleniyo. Soğanı doğrayıp atın
anneli 1gunes ben tüm ya da 2 ye bölüp saklama kabına koyup dolaba bırakıyorum ve zaten 3 gün de illa bir yemeğe koyuyorum ya da salataya hiçbir şey olmuyor sarımsağı poşetle buzluğa koyabilirsiniz eğer yarın kullanma ihtimali varsa peçeteye sarıp dolaba koyun ertesi gün yemeğinizde kullanın
Kimyageranne123 1gunes Soğanı doğrayıp buzdolabı posetiyle buzluğa atabilirsiniz ben çok yaparım normalde bile pratik kesilmis olsun diye. Sarımsağı ise soyulmuş bütün sekilde normal dolap bölümunde minik saklama kabında muhafaza ediyorum ben rahat 10-15 gün sağlam kalıyor
nescafebagimlisi 1gunes Bence ayrı ayrı yap , sarımsakları kaba koy , soğanları birer yemeklik ayır , sonuçta soğanla sarımsak her yemeğe girmez 🙏