yeniannee3209 o bebeğinize bağlı benim doktorum deneyerek kabul ederlerse tadimlardan hemen sonra öğlen sebze öğleden sonra meyve akşam yoğurt olacak şekilde 3 gün olarak planlayacaksin dedi tadım yaptırdıktan sonra mesela yoğurt mu tatti her gün arttırıp bir kaseye çıkana kadar devam ettik gibi gibi yavaş ilerledik 7 ayı geçtiler 3 öğün yiyorlar ama bazen güzel yiyorlar bazen 1 kaşık bile yemiyorlar normal karşılıyorum ustelememek lazım