Aycatrkn Malesef dolandırıcılar şekerim. Ben evlendigim ilk yillarda canım çok sıkılıyordu. İş bulamadim uzun bir süre ve sosyal medyada dolaşırken denk geldim böyle. İlgililer, mesaj atiyorsun anında dönüp yaziyorlar, watsaptan bir sürü video yolladilar. Bende inandım. Belki de inanmak istedim ne bileyim. Can sikintisi işte. Maksat evde çalışmak değil. Kendini oyalamak. 2019 yılında oldu bu olay. 100 TL istemislerdi. Gönderdim birde. Gönderir göndermez engellediler beni. Salak gibi birde ev adresimi yazmıştım. Kalem paketleme işiydi. Bir posta ürün çıkarıyoruz bugün. Ödeme yapar yapmaz adresinizi verin hemen size de çıkaralım dedikleri icin yaptım bende hemen. Uzun süre kendime gelemedim adresim ellerinde diye. İnsanoğlu güven olmuyor. Gelir bişey yaparlar mı bana diye ödüm kopmuştu uzun süre. Herkese uzaktayım birde. Yeni evlenmisim. Benden size tavsiye yapmayın. Ben 100 TL odedigimde bile koymuştu. Şimdi 600 kusur istiyorlar. Sanki para ağaçta yetişiyor. Baya level atlamış bu dolandırıcılar. Dikkatli olun derim. Devir ekonomi devri. O paraya pazara gidin ayol. Haftalık pazar ihtiyacinizi karşılayın. Yazıktır. Yine siz bilirsiniz tabi. Tecrübe konuşuyor. Başıma geldigi için sizi uyarayım da benden çıksın diye yazıyorum…