arven2024 Kızlar hemşiremiz izne çıkmış rota aşısı 2. Dozu yapılacaktı bir hafta sonra da tam 6 aylık oluyo zamanı geçiyo evde kendi uygulayan oldumu hemşire damaklarına kendiniz damlatabilirsiniz dedi ama bilemedim
Ruvdem arven2024 açıkçası çok zor bir şey değil ufak tüpü sıkıyorsunuz ağzına yavaşça emiyor zaten bebek . Ama eczacımız kendimizin uygulayamayacağını sağlık ocağında kayıt altına alınarak yapılması gerektiğini söylemişti. Sağlık ocağında bir tek o hemşire mi var doktor da yapar yani onu beklemenize ne gerek var
Aselinannesi0655 arven2024 ben saglıkçıyım evde kendim yaptım lakin farklı bir eve de yapabilir hepsi izne çıkmış olamaz
dlkuznnn arven2024 ben evde kendim verdim sadece kutusunu atmayın sisteme giriyoruz demişti bi sonraki aşısında da yanıma almıştım sisteme girmişti. Ben de aşı zamanı tatildeydim bu şekilde halletmiştik .
yeka38 arven2024 mormal doktora götür o yapsın yazık cok pahalı bi ilaç ve bebeğin genzine kaçabiliyor değişik yapışkan bi kıvamıvar o yüzden en iyisi gözlem altında yapılmSı
emilia arven2024 Asla evde yapılmamalı. Doktorumuz alerjik reaksiyon gösterebileceğini Söyledi bize ısrarla hatta bu damlayı damlattıktan sonra ne olur ne olmaz 20 dakika hastanede bekledik. Çünkü sanırım daha önce bi cocuk bu aşıdan dolayı fenalaşmış alerji tepki göstermiş
D_deniz arven2024 birazı aksa bile bsy olmaz yine de dikkatli olursunuz. Yatması önemli çıkmasın dışarı aşı ağızdan. Emzik verince daha iyi sindirir