Ulviyye14 7 aylıkken başladım, 10 aylıkken ful bıraktı. Önce kucakta leğen gibi kaba yaptırın, çişini kakasını görsün, anlatın yemek atıklarını vücut bu şekilde attığını. Anlıyorlar, akıllılar. Kucağınızda yaparken güvende hisseder sorun olmaz. Sonra lazımlık yada klozete aparatla oturtun yanında bekleyin. Her 1.5 saatte teklif edin. O yaşta metabolizma 1.5-2 saat